Regulament

REGULAMENTUL  DE  JURIZARE MAȘINA ANULUI 2011 ÎN ROMÂNIA

 

1.        Comitetul de organizare stabiliște lista mașinilor eligibile. Pentru ca o mașină să fie eligibilă în competiția Mașina Anului in România trebuie să fie un model complet nou, în vînzare pe piața românească cel tîrziu din ianuarie anul pentru care este valabil premiul. Lista din România se face plecînd de la lista mașinilor eligibile publicate de juriul european Car of the Year în anul respectiv la care se adaugă modele noi specifice pieții româneăti care nu apar în lista COTY.

2.        Pentru stabilirea listei de 10 finaliste, fiecare membru al Juriului va vota 10 mașini de pe lista de mașini eligibile. Fiecare masină votată primește un punct iar in finală se califică masinile cu cel mai mare punctaj. Daca există balotaj pentru locul 10, membrii Juriului vor decide daca se accepta toate masinile aflate la balotaj sau nici una. Pentru aceasta editie, votul se va transmite prin e-mail / fax catre Comitetul de organizare. Pe fax va figura semnatura membrului Juriului care si-a exprimat votul transmis prin fax.

3.        Pentru a facilita accesul la testarea fiecarei mașini din finală, Comitetul de organizare va organiza o sesiune de drive teste pentru membrii Juriului.

4.        In finala, fiecare automobil va primi un număr de puncte conform anexei și corespunzător poziției în clasament;

5.        Două automobile nu pot avea același punctaj așa cum reiese din fișa de votare.

6.       Toate modelele nominalizate vor fi punctate. Se exclude posibilitatea ca un model nominalizat să nu primească puncte;

7.        Dacă aceste probleme apar, comitetul de organizare va decide asupra validității votului exprimat;

8.        Buletinul de vot al fiecărui membru al juriului va fi înseriat, ștampilat și semnat de Președintele Comitetului de organizare. Nu se admit copii;

9.        În cazul în care buletinul prezintă degradări și/sau ștersături, Comitetul de organizare își rezervă dreptul de a delibera asupra valabilității votului respectiv;

10.   Votul fiecărui membru al juriului este deschis, urmind a fi dat publicitatii.

11.   Comitetul de organziare este format din minim 3 membri și este condus de un Președinte;

12.   Comitetul de organzare este responsabil de întreaga organizare aferentă competiției “Mașina anului 2011 în România;

13.   În caz de egalitate, Comitetul de organizare va reuni de urgență membrii juriului, care vor primi un nou model de buletin de vot numai pentru modelele aflate la balotaj. Locul I primește 5 (cinci) puncte, locul al II lea primește 3 (trei) puncte. Modelul nominalizat cu maximum de punctaj devine mașina anului.

14.   În caz de egalitate și după această etapă, Președintele Comitetului  va avea drept de decizie;

15.   Eventualele contestații se vor exprima în scris, în termen de o oră de la anunțarea rezultatului. Va putea depune contestație oricare din membrii juriului.  

16.   Contestația în scris va fi luată în considerare numai dacă va fi însoțită de depunerea la Comitetul de organizare a sumei de 5.000 (cinci mii) RON. Dacă contestația se va dovedi justificată, în raport cu prevederile prezentului Regulament de jurizare, suma respectivă va fi returnată și se vor adăuga 5.000 (cinci mii) RON, sumă ce va fi imputată persoanei responsabile de eroarea semnalată. Dacă contestația nu se va dovedi justificată, suma va fi donată APAR;

17.   În cadrul votului exprimat, membrii juriului vor ține cont de relevanța fiecărui model în parte pentru piața românească. Se va  avea în vedere efectul competiției “Mașina anului în România” asupra opiniei publice, asupra vânzărilor, imaginii mărcii respective pe piața românească, așa cum rezultă din statisticile APIA, etc. 

18.   La jurizare, se va ține cont de o serie de criterii trecute în anexa la buletinul de vot. Fiecare membru al juriului va folosi aceasta anexă pentru uzul propriu, nefiind obligat să o transmită Comitetului de organizare. Anexa nu este luată în considerare la adiționarea punctelor avînd caracter de ciornă.    

19.   Fiecare membru al juriului va semna de luare la cunoștință a prezentului regulament și respectare în integralitate. Dacă un membru al juriului refuza sa semneze acest regulament este automat exclus din Juriu.

20.   Dupa terminarea jurizarii membrii Juriului vor preda buletinele de vot unui notar public si Comitetului de organziare pentru a le centraliza si verifica ca punctele acordate sunt in conformitate cu regulamentul. Notarul public va preda Comitetului de organziare va aceste buletine la ora 18 : 00 pentru a fi centralizate. Fisa cu rezultatul final va fi predată partenerilor media la o ora ce va fi comunicata in timp util. Notarul public este invitat să asiste la introducerea datelor in computer. Datele centralizate vor fi proiectate pe ecranul unde se desfășoară festivitatea. Intre momentul înmânăriii  buletinelor de vot de către membrii Juriului si predarea acestora către Comitetul de organizare, notarul public va tine in plic inchis buletinele de vot, fara ca nimeni sa aiba acces la acesta.

21.   Notarul public va participa la festivitatea de acordare a premiului ”Mașina Anului 2011 în România”.   Va fi invitat pe scenă de către moderatorii show-ului pentru a confirma respectarea prezentului Regulament și va asista la înmânarea trofeului către câștigător.   

22.   Buletinul de vot este parte integranta a acestui Regulament.

 
Renault Captur a fost votată „Maşina Anului 2014 în România”
Renault Captur a fost votată „Maşina Anului 2014 în România” Renault Captur a câştigat titlul „Maşina Anului 2014 în România”. Juriul de...

Noul Hyundai i10 câștigă “AUTOBEST 2014”
Noul Hyundai i10 câștigă “AUTOBEST 2014” Cu un total de 854 de puncte, Hyundai i10 a câștigat “AUTOBEST 2014” în faț...

Nissan LEAF este Mașina Anului 2011 în Europa.
Nissan LEAF este Mașina Anului 2011 în Europa. Comitetul de organizare al concursului Europe Car of The Year a anunțat rezultat...


 
Home              Misiunea noastra              Organizatii fondatoare              Castigatoarele anterioare              Contact

Copyright © 1999-2017 Masina Anului in Romania
Toate drepturile rezervate.