Kia Rio este “Maşina Anului 2012 în România”
Juriul desemnat de Asociaţia Presei Auto din România (APAR) a oferit 162 puncte pentru Kia Rio, în timp ce ocupanta locului 2, Ford Focus, a totalizat 134 de puncte, iar Hyundai Elantra a ieşit pe locul al treilea, cu un total de 114 puncte. Șapte membri ai juriului au votat Rio pe locul 1, în timp ce Focus a contabilizat cinci locuri întâi. Elantra a reușit doar două locuri 1.

Kia Rio este “Maşina Anului 2012 în România”

Prezent la conferința de presă APAR, care a acordat acest premiu, dl Dan Chitaru, Directorul General Kia Rom Auto, importatorul oficial Kia în România a declarat: „Suntem foarte mândri și onorați de acest rezultat. Pentru noi este o dovadă a evoluției pe care marca Kia a realizat-o în ultimii ani. Având titlul „Mașina Anului 2012 în România” pentru a doua oară - după performanța din 2008 a lui cee’d - putem afirma că firma noastră a reușit să comunice presei auto românești performanțele modelelor KIA în context național. Victoria de azi în fața unei concurențe extraordinare ne face să ne concentrăm cu mare atenție pentru anul viitor. Țin să felicit pe toți participanții din finală și să mulțumesc membrilor juriului APAR. ”

Din păcate, contextul economic de pe piața auto românească din 2011 obligă APAR la o decizie destul de dură. Prin tradiție, gala „Ziua Națională a Presei Auto” premia excelențele industriei și comerțului cu automobile din România. Anul acesta evenimentul APAR a avut loc, nefiind acordat nici un premiu. ”Absența  premiilor de excelență are o evidentă notă de firesc, într-o perioadă în care mulți dintre partenerii noștri din industria auto s-au îndepărtat de presa auto românească, limitându-se la mesaje publicitare concentrate în jurul prețului și a primei de casare. APAR trage un nou semnal de alarmă business-ului cu automobile, care riscă să compromită valorile tradiționale ale fiecărei mărci de automobil în parte. Folosirea aproape în exclusivitate a mesajelor de tip supermarket conduce consumatorul la ideea că toate mașinile sunt la fel și doar prețul este, eventual, diferit. De altfel, sunt studii ce confirmă ceea ce APAR susține de mai bine de doi ani. Ne exprimăm speranța că pe măsură ce piața își va reveni, toți operatorii economici din domeniu vor aborda  o comunicare bazată pe argumente tehnice, tehnologice etc. la un marketing atent elaborat. APAR își reafirmă poziția de partener al publicului consumator de automobil, care se poate baza pe testele, analizele și informațiile competente oferite de presa auto românească ” a precizat Andrei Taflan, Președintele Asociației Presei Auto din România.

La acestă ediţie, APAR a semnat un parteneriat de promovare cu portalul www.auto.ro , având ca obiect promovarea competiţiei naţionale „Maşina Anului 2012 în România”. Auto.ro a organizat şi un vot popular destinat tuturor fanilor auto, care au avut ocazia să aleagă propria câştigătoare dintre cele 10 finaliste. Ford Focus a câștigat cu un procent de 30% din cele peste 10.000 de voturi postate pe site. Pe locul doi s-a clasat Range Rover Evoque cu 20%, iar BMW seria 1 a venit pe locul 3 la mică distanță de Evoque. Titlul oficial însă a fost decis de membrii Juriului APAR și revine lui Kia Rio.

 
Renault Captur a fost votată „Maşina Anului 2014 în România”
Renault Captur a fost votată „Maşina Anului 2014 în România” Renault Captur a câştigat titlul „Maşina Anului 2014 în România”. Juriul de...

Noul Hyundai i10 câștigă “AUTOBEST 2014”
Noul Hyundai i10 câștigă “AUTOBEST 2014” Cu un total de 854 de puncte, Hyundai i10 a câștigat “AUTOBEST 2014” în faț...

Nissan LEAF este Mașina Anului 2011 în Europa.
Nissan LEAF este Mașina Anului 2011 în Europa. Comitetul de organizare al concursului Europe Car of The Year a anunțat rezultat...


 
Home              Misiunea noastra              Organizatii fondatoare              Castigatoarele anterioare              Contact

Copyright © 1999-2017 Masina Anului in Romania
Toate drepturile rezervate.